Saras Sendungen bei Youtube Saras Bilder bei Instagram

Vom Winde verweht.. Sara machts muss zeigen, ob sie es schafft mit einem Heissluftballon abzuheben!
Sara machts bei www.balloon-sky.ch



 
6.

08.10.2009, 20:55 | markus brunner

Hoi Sara,
super sendig und an schtarka song (fly with you) vo wämm kut dä?

lg. Markus

Hoi Markus!
Danke viel mol: de Song isch vo de Band Ninetine! Super Band!!!
Am Beschte luegsch mal uf de Homepage vo ihne, öb meh de Song cha poste!
Liebs Grüessli, SARA


5.

08.10.2009, 15:00 | Sven

hoii sara
het's der guet gfalle ide luft?

Hoi Sven!
Jo danke, am Afang hami chli müesse drah gwönne, aber nachher heds mir sehr guet gfalle!
Liebs Grüessli, SARA


4.

05.10.2009, 13:09 | Ruedi Frey

Hallo Sara

Herzlichen Dank für die gut gemachte Folge.

Wer Rolf Frei kennt, kann ohne Probleme sagen:

Eine tolle Sendung über ein schönes Hobby, gemacht von einer erstklassigen Moderatorin.

Ruedi Frey
Kleindöttingen
Hoi­ Ruedi!
Freut mich, hat dir die Sendung so gut gefallen! Rolf, die Crew & ich hatten alle viel Spass miteinander!
Liebe Grüsse
SARA


3.

04.10.2009, 18:25 | Irene

Hoi Sara
Wie wars in der Luft würdest du es
wieder mal machen oder lieber nicht.
Ich wünsche dir viel spass bei deiner
weiteren aufgaben ich schaue es immer
an gruss Irene

Hoi Irene!
Ich denke schon, dass ich nochmals in die Luft gehen würde :-)
Und vielen Dank für deine Treue,
liebe Grüsse
SARA


2.

17.09.2009, 02:17 | Sepp Hitz

Hab schon eine Fahrt mit einem Heissluftballon hinter mir. Hab auch einen Fim gedreht. Falls es Dich interresiert, würde ich Dr eine DVD zukommen lassen.
Es grüessli vom Sepp


1.

10.09.2009, 15:48 | rené kälin

Sali Sara
hoffentli hesch im Rolf d auge ned z fescht verdreit und d ballonfahrt isch i de hochspannigsleitig hange bleebe... nei im ernscht, mit em Rolf hesch en suuper pilot bueched. Ich be au scho mit ihm gfahre und be begeischtered gsi.
Grüessli René

Hoi René!
:-))) De Rolf isch wörklich en feine Cheib, mir hends ganz toll gha und das wird sicher en super-lustigi Sendig!!!
Liebs Grüessli, SARA




Name

E-Mail

 

 

Deine E-Mail Adresse wird nicht veröffentlicht. Wir behalten uns das Recht vor, beleidigende, un­an­stän­di­ge oder persönlichkeitsverletzende Einträge nicht zu veröffentlichen. Wir sind jedoch offen für Kritik.

 

 

Folge 132 - Heissluftballon

 

 

 

 

 

 



© Sara machts GmbH | Alle Rechte vorbehalten | Made by Digisol Webdesign